Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών στον «Ευκλείδη» για την τεχνική εκπαίδευση
Σε κέντρο οργάνωσης του αγώνα, κέντρο συμμαχίας και κοινής δράσης, έχει μετατρέψει το ΔΣ της Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, το κτιριακό συγκρότημα του «Ευκλείδη», που κάθε Τρίτη είναι ανοιχτό στο πλαίσιο των εφημεριών.
Σήμερα το πρωί, εκπαιδευτικοί, εκπρόσωποι μαθητικών συμβουλίων,
εκπρόσωποι της Ένωσης Γονέων Δ' Διαμερίσματος, σωματείων εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα,
συγκεντρώθηκαν στο αμφιθέατρο του «Ευκλείδη» και συζήτησαν τις εξελίξεις στην τεχνική εκπαίδευση και την παραπέρα οργάνωση του αγώνα.
Παραβρέθηκε επίσης ο Δημοτικός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και στέλεχος του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Γιάννης Δελλής.
Στη διάρκεια της συζήτησης αναδείχθηκε ότι με την κατάργηση των 46 ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ,
με το κλείσιμο σχολείων και τμημάτων, με τις απολύσεις των εκπαιδευτικών, ανοίγει ο δρόμος στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση (ΚΕΚ, Ιδιωτικά ΙΕΚ, κλπ.) να μπουν μέσα στο δημόσιο σχολείο για να βγάλουν περισσότερα κέρδη.
Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα χιλιάδες παιδιά λαϊκών οικογενειών να στερηθούν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν το σχολείο.Αναδείχθηκε ως αναγκαιότητα, εργαζόμενοι, μαθητές, σωματεία, μαζικοί φορείς, να παλέψουν συντονισμένα ενάντια στις απολύσεις, για μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, για ολόπλευρη μόρφωση για όλα τα παιδιά αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν.
Αποφάσισαν, την Πέμπτη, από το πρωί να πραγματοποιήσουν εξόρμηση με έντυπο υλικό τόσο έξω από το σχολικό συγκρότημα του «Ευκλείδη» όσο και στις γειτονιές, προκειμένου να ενημερώσουν το λαό για το τι σηματοδοτούν οι εξελίξεις στην τεχνική εκπαίδευση.
Επίσης την επόμενη Τρίτη, στις 11 το πρωί θα πραγματοποιήσουν ειδική εκδήλωση για την αναγκαιότητα ύπαρξης της τεχνικής εκπαίδευσης αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν.
Τέλος, αποφασίσθηκε εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να βρίσκονται σε ετοιμότητα και αγωνιστική επαγρύπνηση προκειμένου να αποτρέψουν την ενδεχόμενη μεταφορά των εργαστηρίων των τομέων που καταργούνται.
πηγη:902.gr