Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Π.Καψής σε Α.Τσίπρα : Μεγάλη υποκρισία αυτό που λέτε

Αλέξης Τσίπρας  προς τον υφυπουργό Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης Παντελή Καψή στη Βουλή.

«σας γνωρίζω και σας εκτιμώ, δεν περίμενα να αναλάβετε μια τέτοια θέση, εσείς ένας δημοσιογράφος με τέτοια διαδρομή, με διευθυντικές θέσεις σε Μέσα ιδιωτικά, ιδιοκτητών που παίζουν κεντρικό ρόλο».

και  η απάντηση από τον  Π. Καψή

«Έχω πει ότι μπορώ να απαντήσω γι΄ αυτά που λέω, γι΄ αυτά που κάνω, όχι γι΄ αυτά που είμαι. 

Επειδή όλα αυτά τα χρόνια δεν ήμουν ούτε άνθρωπος του κομματικού σωλήνα, ούτε δέχθηκα ποτέ να πάω στο δημόσιο, αλλά αναγκάστηκα να δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα, ακολούθησα την πορεία που ακολούθησα», είπε ο κ. Καψής και συνέχισε απευθυνόμενος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης:
«Μιλάτε για θέμα ηθικής τάξεως, αλλά αποτελεί μεγάλη υποκρισία αυτό που λέτε, κύριε πρόεδρε. Έχετε βάλει διευθυντή του Βήματος, αγαπητό μου συνεργάτη και αξιόλογο δημοσιογράφο, πρόεδρο της «Αυγής». Φαντάζομαι όχι για να παραδώσει την «Αυγή» στα συμφέροντα των εκδοτών. Έχετε δίπλα σας έναν εξαίρετο νομικό, με λαμπρή δημοκρατική πορεία και επιστημονική κατάρτιση ο οποίος ήταν νομικός συνεργάτης καναλαρχών, ήταν και πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας καναλάρχη και όμως αυτόν, και καλά κάνατε, τον επιλέξατε επικεφαλής των συνταγματικών μεταρρυθμίσεων για να καταπολεμήσει την διαπλοκή. Και δεν υπάρχει εκεί πέρα κανένα πρόβλημα. Και καλά κάνατε. Αλλά ξαφνικά σ' εμένα, επειδή εργάστηκα στον ιδιωτικό τομέα, επειδή 35 χρόνια κολλάω ένσημα στον ιδιωτικό τομέα, υπάρχει θέμα ηθικής τάξεως».